DAO
Gny18
Valla ben günah demiyorum öyle duydum sadece 😂(o yüzden günah diye biliyorum dedim ) karıncanın yumurtası olduğu için galiba başka bi canlıya zarar verildiğinden sanırım çünkü halam baya karınca yuvası bozdum filan demişti bide yengem oraları temizlemek sünnet , kıl olmazsa nasıl temizlicez filan demiş sünnetmi değil mi bilmem ben böyle ağda yapılan bi ortamda denk geldim lise çağlarında o kadar ama sürünce kıl olmuyor yani orası kesin 🤷♀️