Selam güzel anneler bebeğim 4 gündür çok kötü hasta kendisi 18 aylık ve bu zamana kadar ilk defa böyle kötü hasta oldu dün devlet Hastanesi’ne götürdük doktor pek bsy demedi diştendir diyip yolladı ben bugün özele götürdüm bebeğimin düşmeyen ateşi vardı 4 gündür 2 gündür de ishal ve aşırı bitkin halsiz . iki üç defa borcamin içine oynasın diye çesme suyundan koymustm bı kaç defa onu küçük bardak oyuncaklarıyla ağzına götürüp içti sonra banyo yaptırırken de o suyu bazen yutuyor bide bikac kez kaynatilmamiş içme suyu icirdim yani gerçekten şok oldum bukadar kötü olmasına sebep olucak başka birşey yok bugün doktor serum falan verdi ateşi düştü şükür ama aşırı halsizlik devam ediyor sizlerede tavsiyem kızlar şu sulardan aman aman uzak tutun %100 sudan bulaştı diyemem ama benm tahminimce öyle. Doktor sadece ateş ve ishal olduğu için virüs testi yaptırması sadece kaka tahlili istedi bebeğimde kaka yapmadı ve veremedim tahlil bakalm yarında iyi olmazsa tekrar gidicez güzel annelerim nekadar korusakta bazen yetmeyebiliyor siz yinede özellikle şu terkos sularından uzak durun