Ynsm kullanma aman diyim devlet hastanesi herhalde yemek arasında kullanılıyor raporlu bir ilaç zaten aşırı iğrenç evet veriyordu ama kestik midemiz kaldırmadı çok özür dilerim kaka gibi yağ geliyor resmen ve bu kaka gibi tutulan birsey değil yediğin içtiğin hersey yağ gibi bildiğin turuncu akıyor bez bağlamak zorunda kaldık yazık çocuğa düşünün çok özür dileyerek anlatıyorum klozet bile kıpkırmızı oluyordu ve her tuvaletten sonra yıkıyorduk sifonla falan geçmiyordu