perikizii Merhaba ben yaklaşık 2 yıl önce gittim genel cerrahi artık benlik değil gastroentoloji ye git dedi gittim. Klonoskopi ve endoskopi aynı gün yapıldı teşhis çölyak demişti Mersin’de değilim hataydayim profesöre gitmistim