ipekk96 Merhabalar, kızım şuan 2yaşında çok güzel konuşuyordu yaşına göre kelimesi cümleleri fazla iyiydi hatta ama suan neredeyse 1haftadır kekelemeyi başladı başına gelen varmı acaba ne yol izlemeliyim.
Ozgebrar2019 ipekk96 Hiç üzerine gitmeyin, baskı uygulamayın. Kekelediği kelimeyi düzgünce siz ona tekrarlattırın. Kızımda o yaşlarda öyleydi. Zamanla düzeldi şükür
Ozgebrar2019 ipekk96 Yok destek almadım. Kötüye gitseydi alırdım tabiki ama zaman tanıdım biraz. Çünkü bu yaş gruplarında olabiliyormuş. Bizim bir kaç ay sürmüştü
Sukran_sacas123 Merhabalar Sırf bu konu için bu hesabı kurdum benim kızımda aynı anlattığınız gibi 2 yaşında o kadar güzel konuşuyordu ki ve depremden sonra kekelemeye başladı. Aşırı sinirli bi yapısı var sinirlenince dahada kekeliyor çok canımı sıkıyor bu durum 🥺🥺🥺
Ozgebrar2019 Sukran_sacas123 Bazı dönemler çocuklarda olabiliyormuş depremden de etkilenmiştir. Kekelediği kelimeleri siz düzelterek söyleyin ona düzelir inşallah
ipekk96 Sukran_sacas123 merhabalar, bizim meme kesme sürecinde oluştu kekelememiz ama balık yağının iyi geldiğini duydum başladım ve yok denecek kadar azaldı kullanmanızı öneririm