kartalkolcuoglu ben emzirirken sütüm aşırı tazyikli olduğu için her emzirmede boğulma tehlikesini yaşıyorduk biraz daha sakin kalıp ilk yardım bilip müdahale etmek lazım bana yenidoğan döneminde hemşire göstermişti nasıl müdahale edeceğimi hemen ters çevirip sırtına pıt pıt vurup döndürüyordum. kızım 4 yaşında hala öyle birşey olduğunda sakince müdahale ediyorum. ilk yardım bilmek hayat kurtarır. normal biberon için de yavaş akışlı biberon tercih edebilirsiniz ben hem emzirdim hem biberonla besledim 19 ayda memeden kestim