powerpopboy hndstncvzlikek biz sadece öğün olarak kahvaltı veriyorduk o aylarda (1 bebek kavanozunun yarısı) öğlen de tadımlara devam ediyorduk ( 1 bebek kavanozunun yarısı) %80 anne sütü/ formül mama %20 ek gıda gibi düşünebilirsiniz