Gece gusül aldım 21 haziranda adet gördüm yine Temmuz 21 de leke gördüm fakat sokulmedim kanama az az oldu geçen ay 2 gün leke görüp sokulmuştum ama bu ay yok leke sadece dün gece yoktu leke hemen gusül aldım namaza baslıyımmm dedim baktım yine bugün az az geliyor ben ne yapayım Allah aşkına bıktım vallahi adetim geçen ay bitiğinde bile ara lekem oldu 10 gün doldurduk diye her vakit abdest alıp namazıma devam ettim bu kanama geldi ama suan yok gibi vücudumu yıkadım abdest aldım devam edeyim mi namaza yoksa 6 gün daha var 10 günü tamamlamaya bekliyimm mi Allahrazı olsun verdiğiniz cvplar için🌺