Rumuz_13 önce inanıyordum atağa sonra bende onu takip ediyorum genelde atak ile sorulara yok diyor bebeğin dilini anlamak onun isteklerini anlamak empati yapmak lazım diyor sonra tamam ya atak diye bişey yokmuş diyip kendimi rahatlatıyorum ama kızım çok usluyken bi an cadılaşınca yok ya atak dönemi diyorum bu ne yaman çelişki anam 😂😂😂 bebekleri anlamıyoruzki karnı tok altı temiz uykuysa uyutuyoruz açsa doyuruyoruz ama illaki ağlıyorlar mesela 😂