Sibola Kızlar merhaba 5 aylık erkek bebeğim var gelişimi masallh güzel ilerliyo ama bu arlaar bezi çok az ıslanıyor zaten kakası da 1 e düştü sizce bu isemesi normal mi neden az isiyor emziriyorum ve çok sıcak diye su da veriyorum
papatyam-34 Yagmur0606 terleyince az mı oluyor 🤔benim oğlum aşırı terliyor uykudan her kalktığında zıbını su gibi oluyor gece uyurken de terliyor bizde de idrar eskisi gibi fazla olmuyor sebebi ter mi acaba
Yagmur0606 Yagmur0606 evet terledıgı ıcın su gibi kalkıyosa yataktan o sekılde oluyormus bızımkıde öleydı terletmemeye özen gosterın demıstı doktorumuz
Melis1706 Sibola bizde de ayni problem kafasi su gibi oluyor internetede yazabilirsiniz hatta pembe leke falan gorurseniz oda kristallerden