YBT123 Merhaba hanımlar bebeğim 3 aylık ağız dolusu kusuyor bugün iki oldu sütüm olmadığı için hipp mama Kullanıyoruz gazından dolayı kusuyodur dedim ama 2 olunca içime kurt düştü sebebini bilen aynı durumla karşılaşan var mı?
kayraninannesiiii YBT123 ağız dolusu kusma iyi değil bebeğiniz daha küçük bence bı doktora götürün geçmiş olsun 🌸
O1Anne YBT123 gazını al annesi emzirirken de başı biraz yukarıda olsun doyurduktan sonra mutlaka bebeğinin gazını çıkar 😊