Anneler meraba bnm tam tamına 5 gündür şiddetli bir baş agrım var me uyuya biliyorum ne uzanıp dinleyebiliyorum anlıcanız kafam fena şekilde agrıtor doktora gittim bir agrı kesici verdi yine fayda yok acile gidiliyorum serum taktırıyorum etkisi geçince yine tekrardan bir baş agrısı geliyor önerileriniz var mı böyle bir durum yaşayanınız oldu mu ??