Rumuz_13 Ben mesela kelimeleri söylerken nesneyi veya resimini gösterip hem Türkçe hem İngilizcesini söylüyorum. Ama çoğunlukta Türkçesini kullanıyoruz evde de. Siz de isterseniz öyle yapabilirsiniz. Zaten evde Türkçe konuşulduğu için Türkçe kelimeleri öğrenmesi çok daha kolay olur. Hangisini daha çok duyar ve kullanırsa o dil baskın olur. Anlam karmaşası oluşturmaz diye düşünüyorum o yüzden 😊 kulak dolgunluğu olur hem. Konuşmasını engelleyici bir durum da oluşmaz. Duyduğu sesleri tekrar etmeye başlar belki ileride 😊 tekrarlı kelimeler olan şarkılar açabilirisniz mesela. This is my happy song şarkısında happy kelimesi çok geçiyor, oğlum ondan duyarak hebi demeye başlamıştı 😂 işte böyle böyle öğrenip kullanıyorlar sonra