Terlikgeliyor gökyüzü rengini felan bilmem ama tecrübe ettim ki deprem bulutu diye bişey var 6 şubat depremine adanada yakalandım. O gün yani 5 şubat günü adanada yerde inanılmaz bir bulut vardı yani hemen öteni bile göremiyordun buluttan dışarda çok durdum o gün hatta kendi kendime sormuştum demiştim ki ‘’ bu ne be ilk kez böyle bişey gördüm hayatımda insan iki adım ötesini göremez mi bu bulutlar neden yerde’’ demiştim daha sonra depremden günler sonra biri deprem bulutu diye bişey var deyince aklıma gelmişti.