Aylinayliz50 Kızlar bugün bu damlayı verdi sağlık ocağı . Kabızlık yapabilir kakasında kan görebilirsin dedi bunlar olursa bırak dedi . Böyle bi etki varsa neden kullandırıyorlar mecbur kullanmak zorunda mıyız ?
burcuo Aylinayliz50 Denir damlası çocuğun gelişimi için ve anemi olmaması için çok önemli kullanın mutlaka. Ama vegaferon pek iyi bir tercih olmayabilir. Bana da verdiler ve bir süre kullandım. Kabız yaptı. Paraben var içinde. Daha temiz içerikli olsun derseniz farklı markalar alabilirsiniz. Ocean ve sidefer kullanmıştım. Daha temizler ve kabızlık yapmadı. Ama her demir damlasında kilo başına 1 damla veremiyorsunuz. İçeriğindeki demir miktarı farklı oluyor. İnstagramda doktorannemm farklı marka damlaların ne kadar kullanılacağını yazmıştı.
Ahhannelik Aylinayliz50 benim.kizimada aile sağlığından vegaferon verdiler aynı gün doktor kontrolümüz vardı doktoruna sordum farklı bir damla öneriniz var mı diye bunu kullanabilirsin dedi henüz bir sıkıntı yaşamadık ama uyarmadilarda hiç o şekilde
Gny18 Aylinayliz50 illa onu kullanmak zorunda değilsiniz, hatta kesinlikle kullanmamanızı öneriyorum direk çöpe atın başka marka alın. Ben ocean marka kullanıyorum ikizlerimi çok kabız yaptı vegaferon kaka yaparken popoları kanıyordu.
Keslin_3 Aylinayliz50 bizde yeni kullanmaya başladık 10 gün oldu hiçbişey olmadı 4 damla dedi bize döküyorum o kadar az geliyor ki birde fayda etmedi diyenler var bakalım bende kullanayım göreceğim ama bunca insan kullanıyor devlette ona göre veriyordur
Aylinayliz50 burcuo peki bu damlayı kullanırken d vitaminine de devam edecek miyiz sormayı unuttum bugün . Ocean marka alırım büyük ihtimalle yarın
nolmuskine burcuo ocean demir içeriği de iyi değil sodyum benzoat var içinde . Astıma, kurdeşene, dolaşım ve sinir sistemi bozukluklarına ve çocuklarda hiperaktivite bozukluğuna sebep olduğu birçok çalışmada kanıtlanmıştır. Benzen kanserojendir.
burcuo Aylinayliz50 D vitamini hep kullanılacak. Demir damlası da 9.ayda kan tahlili isteniyor. Değerler normalse bırakılıyor, düşükse 1 yaşa kadar devam ediliyor.
Bibebek_ Keslin_3 kullanmaaa lütfen çok zararlı çok ful boya ya ilaca bağımlı hale getirmek için kötü içeriği küçük çocuklara dayıyorlar. Hastaneler hastalara müşteri gözüyle bakıyor onun için bütün zehri küçüklere yüklüyorlar ocean microfer kırmızı kutu al kilosu kadar kullan çocuğun rahat eder. Diş boyaması ayrı kabızlığı ayrı gaz sancıları ayrı vegaferon kadar lanet bi damla yok bi gün kullandım 3 gün eziyetini çektim hastanelik bile oldu çocuğum gazdan huzursuzluktan dolayı
Bibebek_ Aylinayliz50 Allah’ını seviyorsan uzak dur ondan içinde parafin var kanserojen bişey bana verdi dişini boyayabilir dedi öyle dediği için kullanmadım es kaza vermem gerekti o gün çocuk ağlamaktan taş kesiliyordu az kalsın öyle olunca direkt ocean microfer kırmızı kutulu demir takviyesini aldım çok zararı var verme lütfen
nolmuskine Bibebek_ ocean içeriğini biliyormusun bu kadar net ve yanlış konuşuyorsun peki ??? Hiç araştırdın mı
isimyazmakzorunlumu nolmuskine diş boyamayan temiz içerikli hangisini kullanıyorsunuz acaba? Sidefer mi? Memnun musunuz?
Bibebek_ nolmuskine nesi yanlış pardon ben kendi deneyimimi söyledim sadece. En iyi dört demir damlasından biri ve vücudu tolere edebilecek şekilde olmazsa kendi çocuğuma neden vereyim? Ayrıca evet araştırdım doktor tavsiyesiyle kullanıyorum öyle başıma buyruk iş yapmam yani ki net konuştuğum bir durum da yok nasıl ki sen anneysen araştırıyorsan bende öyle olduğum için ben de araştırıyorum her damla her Bebek’te aynı etki yapmıyor deneyimleyerek görüyoruz bunları.
nolmuskine isimyazmakzorunlumu dişimiz yok henüz fakat ağzında farklı bir renklenme olmadı renklendirici yok içinde zaten