Dilenkk Derinkusum boşanma davasından 1bucuk 2 ay sonra çıkarttım kimliğimi. Sanırım 1bucuk ay sonra karar çıkmıştı. Küçük bir ilçede oturuyorum. Büyük yerlerde daha uzun sürüyor diye duydum
Minel-inannesi Derinkusum adli tatil girdi bacim, karari elden almak icin eylulu beklemek durumundasiniz. Ama siz yinede sansinizi deneyip bi sorun avukatiniza erken alabiliyozmu diye
Haylazbaby Derinkusum kâğıt falan beklemeyin hangi çağda yaşıyoruz elektronik ortamda yapılıyor herşey. Kararınız kesinleştiyse nüfus il müdürlüğüne gidin. Zaten sisteme düşüyor. Mahkeme nüfusa bildiriyor.
Dilenkk Derinkusum eve geliyor ama işler hızlı olsun derseniz eve gelmesini beklemeden siz gidip alabilirsiniz. Ben sormuştum ne zaman alabilir diye.