Nastca Ilgazege1 ya evet hep koselerden cekio falan diyorlar sizin dediginiz gibi. Benim halilarda beyaz hep. Mutfak halisi bile beyazli. 🙈 kadifelerin falan desenleri nasil guzel ama dediginiz gibi tirt mi yani 🤣
Ilgazege1 Nastca dırekt yedek halı al canım evıne bence benımde hepsı angoranın beyazdı mutfak bıle.ama yok cektırırken de cıkarman lazım ser kaldır vs zaten duzgun durmuyo bıde .
Muhammed_sefa05 Kelebek88 aynen vala pahaliymis bizim burda 100 diyorlar 110 degsitir fiyatları böyle kayinpederimle gittim almaya arkadasrdr 80 verdi bize vala
Muhammed_sefa05 Nastca hayır canm internetten almadım gittim çarşıda aldım lastiksiz daha kullanışlı kadifelerin desenleri de çok güzel