İçenlere birşey sormak istiyorum, bende hanileyken içmeyip malesef 10 aylık kızım yine başladım. 1-2 derken 5 e çıktı. 1-2 içerken bebeğim memeyi azalttı fakat sağıyorum sütüm de çok çok az. Çok vicdan yapıyorum acaba tadı sütün acı geldide mi bıraktı? İçenlerin bebişinda böyle birşey oldu mu?