Biroglanannesi benimki 16 aylık, bu ara grip gibi. Ondan huzursuz olunca herşeye ağlıyor, hep kucak istiyor, istediği olmayınca agresif tepkiler veriyor, hastalıktan önce böyle değildi. Ben hastalığa bağlıyorum daha önce de böyle olmuştu. Belki sizinkinin de başka bir derdi vardır da söylediğiniz şeyleri bahane ediyordur ağlamak için