Rabia_kk Gün boyu neler yapıyorsunuz anneler gününüz nasıl geçiyor benim hiç bi şey yapasim gelmiyor uykum çok geliyor ağzım hiç bos durmuyor sürekli bı şeyler yiyesim geliyor 😞
Rez Rabia_kk benim bu aralar aşırı sıkıcı, hamileyim diye içimden hiç bişi yapmak gelmiyor yani kızım olmasa yataktan kalkmam o derece , umarım geçicidir zira hiç sevmiyorum bu halimi, erkenden uyanıp işlerimi bitirim gezmeye gitmeyi özledim :))