mommy_0920 besinci aya girişle birlikte doktor önerisi ile tadimlara başladık. 6 gün oldu, şeftali vermiştim geçen gün, alerji mi yaptı diye bıraktık ama sıcaklardan isilik olmuş yavrum 🥺 bugün seftaliye devam 😊 yoğurdu oguruyor ama seftaliyi seviyor, şeker var kim sevmez 😄 püre şeysi var oioinin ona koyuyorum 👌🏻 file gibi değil de delikli emzik gibi olan 😊 ama onu da tutup ağzına tam götüremiyor 😄 oturma egitimlerine başladık bakalim