Nursemablk Bibebek_ evet canım lokal anestezi bahsettiğim 🙄 yaa herkes farklı diyor napıcamı sapıttım 😐
Bibebek_ Nursemablk bebeğim benim tırnağım vurunca eti koptu 2 ay oluyor bu. Tırnak kalktı bende özelde çektirdim tek tırnak için mecbur 1500 tl ödedim artı bide anestezi iğnesini iyi uyuşsun diye 5-6 kez parmağıma batırdılar tırnağım uyuşmasına rağmen ben çekilirken hissettim canımın yandığını ki acı eşiğim düşük değildir yani tırnağını çektirmektense düzgünce pedikürüne git emin ol bi kaç defa gidince ilk pedikürde olduğu gibi canın yanmıyor ikisini de yaşamış biri olarak pedikür en az acıtanı ve en sağlıklısı. Çektirdikten sonra günlerce dışarı çıkamadım çocuğumu ayağımda sallayarak uyutuyordum onu bile yapamadım sana tavsiyem pedikür olur ✅ 😘💕
Haffuse Iltihapli ve cok ilerlemis boyutta deglse, tirnak batigi hususunda deneyimli bi pedikur yaptir. Ve tirnaklarini sen kesme, en azindan sadece kestirmeye bilem birinin ellerine koş😅
Nursemablk Bibebek_ sağol canım en iyisi öyle yapmak sanırım, en kısa zamanda gideyim bari. Bir de şu var pedikür yaptırdıktan sonra ne kadar sürede geçiyor acısı. Çünkü 5 Ağustosta mevlüdümüz var
Bibebek_ Nursemablk bi iki gün içinde yaptırırsan 3 güne falan ayakkabı vs rahat giyersin pedikür sonrası da giyebilirsin ayağını mümkün olduğunca havalandır bide hangi şekilde tırnağını kesmen gerekirse ona göre sorup kesersin pedikürdem sonra da bi süre ayaklarını sirkeli sıcak suya koy ki kalan iltihap varsa aksın çok zor bişey geçmiş olsun