Hilalasena Rutin dendi.Kan verdik bugün inşallah iyi çıkar
Bett1 Hemsire rutin olarak istiyoruz dedi verdik bugün insallah iyi cikar
petitehatunn Evet o konuda şanslıyız çok ilgili.Hani ilk defa denk geldim acaba tek bizden mi istediler diye dusundum.
Gulsn4335 Evet biz de verdik bugun insalah sonuçlar iyi cıkar.
Kitapkokusu Biz kan verdik bugun hemsire sadece hemogram istiyoruz dedi.Eğer kan alınırken diğer vitamin vs baktirmak istersen ona göre bilgi verirsin doktora dedi.Ben de hepsine bakılsin dedim.İnsallah güzel çıkar sonuçlar.
NursenaT Kimi istemis kimi istememiş rutin dendi bize de bugun kan verdik insallah somuclar iyi cıkar bakalım