Bende oyun parkı kullanıyorum . Yerde matı var , kenarları çitle çevrili. Tüm oyuncaklar içeride . Evim düzenli duruyor . Düştüğünde biryeri acımıyor , uyurken bile yatağı oyun alanının içinde , dönüp düşecek mi derdin yok. Sivri yerlere kafasını vurur derdin yok . Ben çok memnunum .