Evde zibnla dolaşıyordu çıt citini açıp cikaryrdu bezini bende tuvalete başlayalım dedim dün başladık akşam üstü götürünce yapıyor arada yerlere yaptı tabi çişini bir şekilde hallettim yapıyor tuvalte ama kakasını nasıl yapcam kilot gydrdim ona yapmış bugün nasıl yol izlemeliyim kolay oldu böyle yaptım vs diye yardimci olursanız sevinirim .tecrubesizim