ikitosbikannesiiii Yasoo96 benim çok göbeğim yoktu küçük bir göbeğim vardı. 1 ay 4 gün önce doğum yaptım. Baya kayboldu ama ablam beni korkutuyor sarkık kalır toparlanmaz. Artık sarsan da fayda etmez falan filan…
ikitosbikannesiiii adastra ben de diyet yapacağım şu an lohusayim. Lohusqlik bitsin diyet yapıcam inşallah. Ne diyeti yapıyorsunuz? Ben egzersiz olarak evde mekik ve squat yapmaya başladım. Daha iç dikisim olduğu için yormadan yapmaya çalışıyorum
adastra ikitosbikannesiiii Ben diyetisyen eşliğinde yapıyorum kendim de normalde sağlıklı beslenen biriyim ama porsiyon kontrolü için diyetisyen daha iyi oluyor
ikitosbikannesiiii Derya-Anne himm peki gerdirmeyi falan düşündünüz mü hiç, gerdirmek istesem nasıl olur bilemiyorum
Derya-Anne ikitosbikannesiiii benim öyle bir şansım yokki kuzum dünyanın parasını alırlar karın germe ameliyatına tek maaş asgarî ücretle ancak rüyamda görürüm ben karın gerdirme ameliyatını
Beste56 ikitosbikannesiiii hiç içinize dert etmeyin az kaldı diyorsunuz yani kusura bakmayın ablanızda felaket tellalımı kalırsada kalsın boşverin doğum yaptınız siz normal bişey yaşamadınız azcık göbek kalmış olsun çocuğunuz dan hatıra dersiniz valla karnım çatlaklardan harita gibi ama hiç Bi zaman takmadım çocuğumdan vücudumda kalan izler diye
ikitosbikannesiiii Beste56 çatlaklarım benim de çok. Belimde bile çatlaklar var. Sarkık göbeği önceden beri hiç sevemiyorum ondan dert ettim biraz ama haklısınız. Kolay şeyler yaşamadı hu vücut
witcher ikitosbikannesiiii Benim normal doğum hiç göbeğim kalmadı ama etim biraz cıvık açıkçası çok kilo almıştım 25 felan ondan sanırım kilom gitti göbekte gitti ama işte etim yumuşak sanırkm sporla hallolur ama vakit yok hiç sarmadım bu arada bende cok sıcaktı hava
MademoiselleZengin55 ikitosbikannesiiii Hamilelikte 25 kilo aldım,çok şükür hepsini de verdim ama göbeğim kaldı maalesef.Sarmadım ben şimdi sarsaydım acaba bu denli kalır mıydı diye düşünüyorum.
17072023baloglum ikitosbikannesiiii ben ilkte sarmamistim kalmisti gobegim bunda saricam ins 2 hafta sonra korse kullanabilirsin dedi doktorum
ikitosbikannesiiii 17072023baloglum 2 hafta sonra kullanılıyorsa 4 hafta sonra da kullanılabilir bence di mi
KLORAK ikitosbikannesiiii Benim 25 gunde eski haline döndü ama hamileyken catlamadim dogumdan sonra 3 tane catlagim oldu…
KLORAK ikitosbikannesiiii catlak sadece insan Kilo aldigi icin oluyor ki Ani Kilo alimi ve Ani Kilo kayiplarindan oluyor. Bende cok cabuk eski haline dondugum icin oldu
17072023baloglum ikitosbikannesiiii evet cnm zaten 1 hafta oldu dogum yapali ben 2 hafta sonra takabilirsim dedi 3 hafta oluyor kullanabilirsin bencee gercekten kaliyor. Benim karnim cok cok.buyuktu hamile kalmadan once doyetteydim gobegim gitmedi gene
Alminam2311 ikitosbikannesiiii belim hamileligimden önce kıvrımlı inceydi doğumdan sonra hafif kıvrımlı ama ince göbeğim hiç doğum yapmış gibi durmuyor çatlak göbek vs yok
ikitosbikannesiiii 17072023baloglum teşekkür ederim yorumunuz için sıcaklara dayanıp takmaya calisacagim