Muhercuervo Bir hafta sonra memlekete gideceğim. Gitmeden E bebekten bebeğime 3 kutu mama aldım . Havalar sıcak olduğu için buzdolabına koymuş annem. Buzdolabında mı durmalı ?
cogulsahis Muhercuervo ikizlerimiz olduğu için biz hep toplu alıyoruz. En serin olan güneş görmeyen bir odanıza koymanız yeterli olur. 1 yıldır alınan mamaları hep o şekilde saklıyoruz bir sıkıntı olmuyor.
Dilruba_1 Hayır buzdolabına koyulmaz serin ve kuru yerde muhafaza edin yeterli Hele açtıktan sonra hiç koymayın