Anneolmak93 herkes 4.ay atağı çok beter diyor çok korkuyorum 🥲 biz şu ana kadar iki kez atak yaşadık ben öyle ay hafta vs takip etmiyorum bebeğim eğerki normalin dışında çıkıyorsa yani normalde gece uyuyorsa ama o hafta yada gün yada ay her bebekte süresi değişiyor uyumuyorsa işte beslenmiyorsa sürekli ağlıyorsa vs anlıyorumki atak haftası….atak haftası demek büyüme haftası yani bu ataklardan sonra bebekdr yeni şeyler gelişiyor bu büyüme dönemleride onlar için zor geçtiği için huzursuzluklar oluyor 🌸