Visneli-dondurma Yatağına koyuyorum kendisi uyuyor diyen anneler nasıl alıştırdınız? Oğlum 7 aylık ayağımda ya da beşikte biraz sallıyorum öyle uyuyor. Nasıl desteksiz uykuya alıştıracağım
Nur-ezin Visneli-dondurma Visneli-dondurma öncelikle bir saat düzeniniz olsun birbhafta kadar saatleri ayarlayın daha sonra rutinleri düzenli yapın Destekleri de hergüj yavaş yavaş kademeli bırakın sallama hızını azaltın her uykuda ☺️
Melis1706 Visneli-dondurma 2,5 aylikken alistirdim battaniyesine sariyordum kundak istemezdi emzik verirdim tek uyurken alirdi mamayla besleniyor hadi mama bitti emzik geldi uyumaya derdim pispis yapardim sarki uydurmustum tek uyurken soylerdim simdi sadece ustune ortup eline agiz mendilini aliyor bazen mendilsiz yada emziksizde uyuyor 8 ay 28 gunluk suan
Alps_momm__ Visneli-dondurma zor bir süreç oluyor canım ama daha küçük seninki umarım başarırsın benimki 19 aylık emerek uyuyordu bu zamana kadar ben de konuşarak bıraktırdım artık emmeden kendi kendine uykuya geçiyor. 1 hafta olcak işte gerçi bazen hala istediği oluyor tam oturmadı düzenimi. Ama 1 yaştan önceki dönemlerde denediğimde asla biraktiramamistim konuştuğunda falan anlamıyordu zaten krize giriyordu çok. ama şimdi daha anladı zaman da yaş da etkili tabi
Nur-ezin Kamale uyumuyor değil aslında sevgili anne uyumayı bilmiyorlar(uykuya geçmeyi) daha bizim öğretmemiz lazım 🥰
Visneli-dondurma Nur-ezin uyku saatlerimiz belli. Sabah uyanır. 12 de uyur. 3 te uyur 6-7 de tekrar uyur. 10-11 arası gece uykusu gündüz uykuları 1 saat falan. Ama sallamadan uyumuyor
Visneli-dondurma Melis1706 ya ne güzel ilk aylarda bizimkide memede uyurdu yerine koyardım sonra depremde düzenimiz bozuldu sonra beşiğimiz bozuldu derken bu hale geldik
Melis1706 Visneli-dondurma Onemli olan siz ve bebeginiz hayattasiniz cok sukur Allah tekrarini gostermesin cok gecmis olsun
Nur-ezin Pnarrrizgua sallayarak uyutuyorsanız öncelikle sallama hızını düşürün her uykuda daha sonra salla dur yöntemi ile devam edin en güzel yöntem 5 sn sallayın 5 sn durun tepki vermese ton gün durma süresini artırın ☺️
Visneli-dondurma Alps_momm__ gerçekten çok yoruldum. Hele 3 4 gündür hasta ayağımdan indirdiğim an uyanıyor. Bacaklarım çok ağrıyor. 4 gündür uykusuzum. Evin halini söylemiyorum bile. Düzene girse rahatlayacağım