ikibaloglanannesi Deletedmom_73 ayy yok daha küçük oğlum 6 aylık ve çok zor bebek ya. Disari bile zor çıkıyorum. Eşim 1 yaşına gelsin 2.olsun kafasında ama😅adam kız istiyor😅
Bibebek_ NilDua kuruma çizgisi sizin gördüğünüz. Gebelik yok ama emin olmak için testi tekrar edip kan verebilirsiniz
Deletedmom_73 ikibaloglanannesi Ben hâlâ olmadım gecikse gecikse en fazla 3 4 gün gecikirdi olurdum artık yarında olmazsam şüphelerim iyice artacak. 🥺
ikibaloglanannesi Deletedmom_73 siz bence direkt kan verin .🤭 Bende hala olmadim ama hahahahah anlamadım bu işten bir şey 😅
Tatlican NilDua yok denecek sekilde incecik var ama 5 dk icinde mi oldu sonradanmi oda önemli sonraysa hamisle degilsin
ikibaloglanannesi Deletedmom_73 büyük ihtimal öyle. Sizde olursunuz. Hava değişimi etkiliyor ya bence
ikibaloglanannesi NilDua kız daha 6 aylık düşünmüyorum 6 ay sonra yaşına gelsin işe donucem tekrar 😅 Rabbim olmayana versin♥️
ikibaloglanannesi NilDua bana kalsa ben hiç😅 Ben buna zor bakiyorum ya gündüzleri aşırı zor bir bebek dışarı bile çıkamıyorum 😅 Haftaya işte buluscaz ya orada bile görürsün maksimim 20 dakika durabilirsem iyi😅
Deletedmom_62 NilDua canım geçen ay 20 sinde regl olmussun daha bugün altısı suan yumurtlama günlerin hamile kalman mümkün değil ☺️
Deletedmom_62 NilDua Yani geçen ay 20’sinde regli olduysan bu ay 18′inde falan olman gerekiyor ve şu an ayın 6’sı Yani tam senin yumurtlama günlerin ayın 14′ü vesaire de yani ayın ortası yumurtlama günüdür genelde şu an hamile olsam bile Zaten ortaya çıkmaz yani