Sonbahar01 NilDua sanırım ilk 5 dk kabul ediliyor. Ya o kadar şey duydum ki. Testte çıkmayıp hamile olduğunu öğrenen mi dersin kan da düşük çıkıp hamile olduğunu mu dersin bende çok korkuyorum. Bugün hızlı test aldım birşey çıkmadı yarın dan sonra tekrar kan vericem. 6 ile hamileliğini öğrenen var.
ikibaloglanannesi Sonbahar01 @NilDua Benim de 7 gün geçti. Bebişim 6 aylık @NilDua biliyor sezeryanliyim bı de😅 Hayır bendeki bu rahatlık hala test almadım😅
Deletedmom_73 ikibaloglanannesi Benımde 2 gün gecikti hâlâ test yapmadım normalde günü gününe olurum 😂 hiç şaşmaz belki geç yumurtladığım içindir diyorum ama adet olacakmışım gibi ağrım oluyor.
ikibaloglanannesi NilDua ay dur korkutma💆🏻♀️ İçimdeki ses bana 2.geliyor diyo ama 3 gün daha olmazsam yüzyıla gidip kan vericem😅
Zmry66 NilDua kuzum benim bende ikikere test yaptım böyle çıktı resim atmıştım baka bilirsin ama hamileyim galiba ben 2 yaptım çıktı 🥺 böyle
Sumeyy34 Merhaba bende beş Haziran doğum yaptım bugün iki aylık oldu oğlum kırkında kesinlikle birliktelik olmadi ve kırk bittikten yirmi gün oldu bnde test yaptım dün oglen çıkmadı akşam baktım ikinci çizgi silik ve endişeliyim oğlum küçük ya
Sumeyy34 Geri çekilme oldu ama eşim bn kendime guveniyoruz ama test neden öle çıktı bilmiyorum adet olamdim daha doğum sonrasi
ikibaloglanannesi Deletedmom_73 Deletedmom_73 @NilDua Benim de 7 gündür agri var ama yok gelen en son hamile iken böyle ağrılarım oluyordu😅 Nöbetçi eczane bulursam yapıcam bugün test çıkar herhalde 7 günde 😅😅
ikibaloglanannesi Deletedmom_73 testte bir şey çıkmazsa bende gideceğim 1 hafta daha olmazsam Normalde düzene girmişti doğumdan sonra. Hayır bebeğim 6 aylık bide hahahaah😅😅