Nasıl yemeden durabiliyorsun ben yemeyince ağlayasım geliyorum sürekli bir açlık hissediyorum kendime gelemiyorum bir türlü çok duygusal açlık olduğunu düşünüyorum kendimi beğenmedikçe yiyorum yedikçe kendimi beğenmiyorum diyetisyene gittim ama enerjimiz tutmadı özellerde şu dönemde çok pahalı ne yapacağım hiç bilmiyorum