Kahvedelisianne 15 günde bir yapmaması bile normal kabul ediliyor bebek sıvı içiyor sıvının bağırsak içinde birikmesi günleri ya da haftaları alabilir keza her bebeğin gelişimi çok farklı sıvı alirSaniz ne olur sıvı yani idrar çıkarır bebeğin o sıvıyı kaka olarak biriktirmesi zaman alıyor kimisi iki günde bir yapar kimisi hergün kimisi de 18 güne kadar devam eder bunlar normal kabul edilir maflor almanızı öneririm tabi doktorunuzada sorun o da aynı şekilde size iyi olduğunu söyler deneyin her bebekte ise yarar siz de de ise yarar eminim