Merhaba canım anneler. 53 günlük bebeğim var. Doğduğundan beri kakamız sıkıntılı. Haftada bir kez yapıyor. Doktorumuz bir haftayı geçerse fitil ver dediği için fitil vermiyorum. Gaz İçin günde 6×4 sab simplex gece 6 damla BioGaia kullanıyoruz. Gaz problemimiz kalmadı ama kaka yapacağı zaman bir gün öncesinden ağlayarak ıkınmaya başlıyor. Yapana kadar çile çekiyor, kızarıyor… En son Perşembe yaptı. Bir hafta olmadığı için fitil de vermiyorum. Annem de bir çay kaşığı zeytinyağ ver dedi ki bizim bahçeden annemler yapıyor zeytinyağını. Çok kararsızım. Vereyim mi? Ya da ne yapmalıyım ya. Lütfen bir yol gösterin. İlk bebeğim haliyle tecrübesizim de… Yemin ederim kakasını yapınca fotoğrafını çekip not alıyorum o derece 🥹