Kızlar bu adet düzeni nedir benim😂 sinirlerim bozuldu artık.normalde temmuzun 9 unda adet olmak gerekirken 2 sinde oldum neyse dedim 10 gun suren adetim oldu ilaçla kestim, ağustosun yine 2 sinde adet olmam gerekirken bugün oldum dengeler çok şaştı ya deri altı implanttan kaynakli,ya ilaçla kestigim icin erken oldu sizinde böyle durumlarda erken olurmu,yada iki gündür cok stresliyim üzüntülü geçiyor günüm yada bundan bilmiyorum bundanda olurmu ??