14 biticek 15 aylık olucaz bi hafta sonra , 3,4 Aydır doktoruna gitmiyoruz hasta olmadıkça yani artık her ay doktora gitmiyoruz . Kilosunu boyunu merak ediyorum kızımınn . En son 9,800 falandı , 3 ay geçti tartıya çıkıyor 10,2 gösteriyor 10 kilo olmuştur o kesin dee acaba 15 aylık 10kg normal mi boyunuda mezurayla ölçüyorum 72 cm felan boyu da normal mi siZceee , 1 yaşta kilo alımları yavaşlıyormus sanırım zaten yemeden de kesildi asla yemiyor zar zor işte :( dişten sanırım.