Merhaba
Oğlum 2 yaşında. Henüz konuşmuyor. Yani tam düzgün net söyleyebildiği hatasız 11 kelimesi var. Hatalı söylediği kelimeleri de eklersek sayı artar tabi
Çocuk gelişimi uzmanına değerlendirme yaptırdık. Biliş gelişimi parlak çıktı. Ama konuşmaması sorun.
2 kelimeli cümlelere geçmedi mesela. Gel git vs de demiyor. Anne baba anneanne dede gibi basit kelimeler. Mama meme vs.
Çok kafama takıyorum. Böyle olup sonradan açılan var mı