2.dogum sonrasında sürekli ağrılarım arttı bu kış gittiğimde rahim duvarın kalinlasmis demişlerdi ve birçok yara varmış diye spiral taktiramamistim sıvı örneği verdim temiz çıktı ama bu aralar çok daha fazla şikayetlerim oluyor aranızda bu durumu yaşayan var mi
Aşırı uyuşukluk
Hissizlik
Ağrı
Ve çok zorlandığımda kanama veya bel boşluğunda bacaklarımda kasiklarimda aşırı ağrı oluyor