DRN77 İyi akşamlar 🙋🏻♀️ kızım 9 ay 11 günlük hiç dişi yok çok huzursuz 1 haftadır çok fazla kaka yapıyor yeşil rengin de hastaneye götürdüm her testi de temiz çıktı çok huzursuz sürekli ağlıyor fotoğrafa bakıp diş belirtisi mi acaba yardımcı olurmusnz?
WendyWu Diş kökleri gözüküyor, patlamaya az kalmış. Benimki de 9 aylık alt 2 çıkardı, Şuan 13 aylığız anca üst 4 tane patladı azıcık. Kaka ishal çok olur aynen. Günde 2 kere yapan bebeğim 4e 5e çıktı. Normaldir geçmiş olsun
DRN77 WendyWu bizim de günde 1 veya 2 yapan 5-6 ya çıkardı. Doğduğundan beri anne sütü ve formül mama. Gaita testi bizim de temiz çıktı çok şükür dişten dolayı mı böyle acaba. Sürekli muz patates vs veriyorum ishali kesilsin diye (kakası cıvık değil katı) bugün 2 kez yaptı ama bugün de çok çok fazla huysuz
WendyWu Yeşil kaka da çoğu kez normal , formül mama , ek gıda tüketen bebeklerde olur. Demir ilacı da yeşil yapar . Benim kız 6 aydan sonra hep yeşil yaptı. Gaita testi temiz çıktı.
WendyWu Çok huysuzsa 2-3 güne başlar patlamaya , Soğuk koparamayacagi salatalık vs. işe yarıyor, ben calpol veriyorum ayriyetten ağrıyı azaltıyor ki rahat uyuyor. Dışkı kesinlikle dişten dolayı fazla salyadan.
DRN77 WendyWu yorumunuz için çok tşk ederim bende az önce brus verdim calpol kalmamış evde sabah aldırırm umarım sıkıntısız acısız atlatır bu günleri