
aranızda bu kremi kendi yüzünde deneyen oldu mu hiç? suya girince göz yakma, ağızda güneş kremi tadı oluyor mu acaba?
ben daha önce kızıma sebamed aldım o suyla temasa geçince eriyo gibi oluyodu ağzıma tadı geliyordu da bu da öyle midir acaba?
bir de cocuğunuzda koruyuculuğundan memnun kaldınız mı?