Bebitombuyuyor hareketli olması normal ve gelişiminin bir parçası. Dürtüsel hareket ediyorlar aniden hiç sorgulamadan düşünmeden, hepsi doğal… Enerjisini atması için cabalayin, baskılmaya TV tablet vermeye yönelmeyin. Zamanla hareketi azalmaz (3 yaşında oğlum var) ama daha mantıklı hareket ederler ve 3 yaşında bile dürtüsel hareketler devam ediyor.