Mucize_prensesimmmm Meret Ben kullanıyorum 2 aydır Bir sıkıntısını görmedim canım Sadece beyaz kıyafetine damladı o da çıkmadı
Kadifemsii Meret iki kızımda da kullandım çok memnunum değerleri 9 aylıkken çok iyi çıkınca artık kullanmanıza gerek yok dedi doktorumuz 4 ayda 9 aya kadar kullandık yani
papatya_1125 Meret ben kullandım en temiz içeriklisi bu olduğu için ama diş kararması oldu sadece ön dişlerde oldu
Kadifemsii Meret evet düzenli olarak her sabah aç karnına kiloları kadar damla sayarak kullandım . Mesela yeğenime kullanmadı annesi ve şuan 10 aylık kan değerleri çok düşük
Mucize_prensesimmmm Meret Kilosuna göre canım Kaç kilo ise o kadar damlatıyorsun Biz 7 kiloyuz 7 damla kullanıyoruz
papatya_1125 Meret Umarım güzel bir alışkanlık kazanırsınız Çünkü biz de çok zor fırçallatmak istemiyor.disler ne kadar geç çıksa o kadar iyiymiş meğer