Ay ne sorun çıkacakmış Allah aşkına bu insanlar da resmen felaket tellalı
Öyle Bile olsa bir anneye bu söylenir mi ?
Kendileri zamanında doğmuş da ne olmuş bunu diyenlerin kendileri sorunlu bence akıl yoksunu olarak dünyaya gelmişler
1500-1800 civarı doğup toparlayan çok bebek var ki sizinki nerdeyse 2500 doğmuş maşallah üzülmeyin o zamanla toparlar sütünüz vs yetmezse mama takviyesi de yaparsınız toparlar hemen dert etmeyin
Kimseye de kulak asmayın
kayraninannesiiii doktor 2500 ü sınır kabul ediyoruz demişti sizinki prematüre gurubuna girmiyor sanırım değil mi ?