Barbekusos 06elfber06 hahahaha kiz duux gri rüyalarıma giriyor artık. Aynisi bende de var olmasa ben alicaktim artık hahaha. Satış olsun artık,Türkiye nefesini tuttu bekliyor ahaha. Saka bi yana üste çıksın diye yazdım canim :)
_YanakReisinAnnesii 06elfber06 satmak için baya sarf ediyormussun galiba yorumlardan öyle anladım 😂 ınstagram da tasarrufluannem diye bir sayfa var , satış sayfası gayette güvenilir daha hızlı ve kolay satarsın diye düşünüyorum bir bak istersen . Hayırlı satışlar 🌺