AegeansMom Bexsero 2. Dozu olduk bugün. 38.1i görünce hemen calpol verdim düştü de 37 ye ama hala bacakları kolları çok sıcak endişelenmeli miyim sizce? Duşa da sokamıyırum akşam uykusuna geçti😰
GiybetReis AegeansMom havada cok sıcak. Soguk bezle ufak ufak ıslatabilirsiniz uyanmazsa. 37 normal bu arada.
AegeansMom GiybetReis klima açık 26 derecede. Zıbınla yatırdım ama hala cok sıcak düşmesine rağmen sıcak olması beni endişelendirdi acaba dedim cihaz mı bozuk ama yok bizimkini doğru ölçüyor