Balkuupu akçayda yazlığımız var suyu aşırı aşırı soğuktur biz izmirde oturuyoruz hep farklı yerlerden denize girme imkanım oldu hayatım boyunca ama akçay kadar soğuğunu görmedim ben. Çok sığ suyu git git dizinde denizin ortasına geliyosun dizinde 😂 çıktıktan sonra duşlardan sular sanki buzlarla beraber akıyomuş gibi bi his uyandırır. Orda insanlar duşlarda bağırarak duş alıyolar çok gördüm 😂 kazdağlarından su geldiği için deniz de ondan soğuk çeşme suları da o yüzden soğuk oluyor. Ama öyle soğuk değil bildiğin buzdolabından çıkmış su gibi çeşme suları 😮💨