Alparslanmoms_ 8 ay 1günlük oğlum. Hiç dişi yok biraz ateşi var dişten şüpheleniyorum. Kaç gün sürer, en fazla ateşi kaç olur? Kısaca tecrübelerinizi yazar mısınız?
durukusunannesi_ Alparslanmoms_ benimki de 8 ay 10 günlük ara ara başı sıcak oluyor geçiyor yine oluyor gelen giden dişte yok
Alparslanmoms_ durukusunannesi_ Ayy bir de öyle var iştahı sıfır huysuzluğu var. Ben dişe bağlıyorum inşallah kısa zamanda kolaylıkla çıkarır bebeklerimiz.
sleepnessnami Alparslanmoms_ diş ateş yapmazmış bilginiz olsun. Ateş varsa enfeksiyon bakteri virüs bunlardan şüphelenin
DRN77 Alparslanmoms_ benim kız da diş çıkarıyor sanırım hıysuz ağlıyor sürekli salya akıtıyor ishal falan (9 buçuk aylık) hiç dişi yok kökleri bile gözüküyor ama biz de ateş olmadı her belirti var ateş yok sonradan olur mu bilemem