Yagmur988 merhaba aynı şeyi yaşiyoruz😔 2 aylıkken başladı bizde de,meme mama birlikte gidiyordu severek emiyor içiyordu sonra ikisini de reddetti sütüm bitti,mamayi da önce azalttı sonra tamamen reddetmeye başladı şuanda sdce uykusunda zar zor içiyor 1 saati geçiyor bazen bitirmesi,muhtemelen aynı şeyleri siz de yaptınız biberon degistirdiniz mama degistirdiniz ama hiç hiri ise yaramadı bizde,peki doktorunuz ne diyor bu duruma,bizimki alerji baktı kakasindan alerjisi yok dedi bilemiyorum var mı yok mu bi ara kakasi mukusluydu ama probiyotikten sonra geçti bidha öyle olmadı,reflusu mu var ondan mı acaba diyorum bazen bi anlam veremiyorum cnku,2.cocugum benim ilk kızım da mamayla beslendi ama hiç böyle şeyler yaşamadık severek içiyordu ek gıda sonrası 9.ayda birakri o da mamasını ama çok takilmadim o dönem doktor da sıkıntı yok bırakabilir demişti.simdi minik kızımda ek gıdaya da kara kara düşünüyorum nasıl olacak diye siz nsdil ilerlediniz ne zaman başladınız biz de erken gecicez muhtemelen ama sever mi ki,uzun uzun yazdım kusura bakmayın ama aynı şeyleri yaşayan birilerini görünce bin tane şey yazıyorum çevremde hiç rastlamadım cnku bukdr minikken beslenme reddi