Kızlar dün gece oğlum mr a girdi.. iyi huylu sıvı çıktı beyninde. Sağ eli hep yumruk. Başparmağı avuç içinde 2 ay 26 günlük bugün. Oyun halısındaki nesnelere uzanmıyor çok. Bakıyor ama bilinçli bir şekilde vurmuyor. Çok korkuyorum.. ne olur sonucumuz temiz çıksın. İsmi yiğit. Ağlamaktan mahvoldum.. allah kimseyi wvladıyla sınamasın