Mcnnm7 Arkadaşlar iyi akşamlar ben demir ilacını kullanmıyorum doğumdan sonra 40ım çıkana kadar bile kesik kesik kullandım bi sıkıntısı olur mu acaba doktorum da hiç bisey demedi sadece yazmış öyle
Liliales Mcnnm7 ben düzenli olmasa da kullandım bebeğim 2 aylıkken sağlık ocağında kendimin kan değerlerine baktırdım. Değerlerim çok iyi çıktı aile hekimi de ne kullandın değerlerin çok iyi dedi. Muhtemelen doğum ve emzirmeyle birlikte değerler düşüyor onun için kullanmak gerekiyor
Annababy Saçlarınız dökülmeye başlayınca, kendinizi sürekli yorgun hissedince, her bulduğunuz fırsatta uyumak isteyince, cildiniz soluk olunca, tırnaklarınız kırılınca anlarsınız neden kullanıldığını😁
Annababy Mcnnm7 Kan değerlerine baktırıp öyle kullansanız çok daha iyi olur. Çünkü b12 eksikliği de bu belirtileri gösterebiliyor. Doğumdan sonra da maalesef b12 ve demir de bir düşüş yaşanıyor.